Verpleegkundige Methodiek 1
  • Home
    • Wie zijn wij?
    • Begeleidingsmomenten
    • Oefenmomenten
    • Aanmelden expertcollege
    • Digitaal examen
  • Meth 1
    • Verpleegkundig proces >
      • Anamnese >
        • Leerdoelen Anamnese
        • Oefeningen Anamnese 1
        • Oefeningen Anamnese 2
      • Diagnose >
        • Leerdoelen Diagnose
        • Oefeningen Diagnose 1
        • Oefeningen Diagnose 2
        • Oefeningen Diagnose 3
        • Oefeningen Diagnose 4
        • Carpenito
      • Doelen >
        • Leerdoelen Doelen
      • Plannen >
        • Leerdoelen Plannen
      • Uitvoeren >
        • Leerdoelen uitvoeren
      • Evalueren >
        • Leerdoelen evalueren
      • Integratie oefeningen >
        • Integratie oefening 1
        • Integratie oefening 2
        • Integratie oefening 3 >
          • Integratie oefening 3 oplossing
        • Integratie oefening 4 >
          • Integratie oefening 4 oplossing
    • Basisprincipes >
      • Leerdoelen Basisprincipes
    • Bedden en huidintegriteit
    • Persoonlijke verzorging
    • Vitale parameters >
      • Casus materiaal
    • Transfer en lichaamshouding
    • Medicijnen toedienen
    • Incontinentie materiaal >
      • Leerdoelen Incontinentiemateriaal
    • Kleine zorgen >
      • Leerdoelen Kleine zorgen
    • Hulp bij voeding >
      • Leerdoelen Hulp bij voeding
    • Rekenvaardigheden
  • meth 2
    • Decubitus
    • Defecatie laxantia en stoma's >
      • Observatielijsten
    • Voeding en sondevoeding >
      • Vochtbalans
    • Monsterafname
    • Mictie
    • Diabeteszorg >
      • Oefening Diabetes inleiding 1
      • Oefening Diabetes inleiding 2
      • Classificatie van diabetes mellitus >
        • Oefening classificatie 1
        • Oefening classificatie 2
        • Oefening classificatie 3
      • Diagnostiek diabetes >
        • Oefening diagnostiek 1
        • Oefening diagnostiek 2
      • Behandeling diabetes >
        • Oefening behandeling 1
        • Oefening behandeling 2
        • Oefening behandeling 3
      • Complicaties diabetes >
        • Oefening complicatie 1
        • Oefening complicatie 2
        • Oefening complicatie 3
      • Sociale aspecten diabetes >
        • Oefening sociale aspecten 1
      • Praktijk
    • Fixatie
    • Transfer en lichaamshouding
    • Pijn
  • METH 3
    • Pediatrische vaardigheden >
      • stappenplan en video
    • Bloedpunctie
    • Infuustherapie en transfusie
    • pre- en postoperatieve zorgen >
      • Verzorgen en verwijderen van een drain
      • Inkorten van een drain
      • Wondspoeling en inbrengen van gaaswiek
    • Pijn
  • Meth 4
    • Chronische wondzorg - compressietherapie
    • Urinestelsel >
      • 1-malige sondage
      • Verblijfssondage
      • Suprapubische sonde
    • Positioneren >
      • Principes van N.D.T.
      • Praktijk
    • Poort- en centrale katheter
    • Palliatief/terminale zorg
  • Discussieforum
  • VHT
  • Home
    • Wie zijn wij?
    • Begeleidingsmomenten
    • Oefenmomenten
    • Aanmelden expertcollege
    • Digitaal examen
  • Meth 1
    • Verpleegkundig proces >
      • Anamnese >
        • Leerdoelen Anamnese
        • Oefeningen Anamnese 1
        • Oefeningen Anamnese 2
      • Diagnose >
        • Leerdoelen Diagnose
        • Oefeningen Diagnose 1
        • Oefeningen Diagnose 2
        • Oefeningen Diagnose 3
        • Oefeningen Diagnose 4
        • Carpenito
      • Doelen >
        • Leerdoelen Doelen
      • Plannen >
        • Leerdoelen Plannen
      • Uitvoeren >
        • Leerdoelen uitvoeren
      • Evalueren >
        • Leerdoelen evalueren
      • Integratie oefeningen >
        • Integratie oefening 1
        • Integratie oefening 2
        • Integratie oefening 3 >
          • Integratie oefening 3 oplossing
        • Integratie oefening 4 >
          • Integratie oefening 4 oplossing
    • Basisprincipes >
      • Leerdoelen Basisprincipes
    • Bedden en huidintegriteit
    • Persoonlijke verzorging
    • Vitale parameters >
      • Casus materiaal
    • Transfer en lichaamshouding
    • Medicijnen toedienen
    • Incontinentie materiaal >
      • Leerdoelen Incontinentiemateriaal
    • Kleine zorgen >
      • Leerdoelen Kleine zorgen
    • Hulp bij voeding >
      • Leerdoelen Hulp bij voeding
    • Rekenvaardigheden
  • meth 2
    • Decubitus
    • Defecatie laxantia en stoma's >
      • Observatielijsten
    • Voeding en sondevoeding >
      • Vochtbalans
    • Monsterafname
    • Mictie
    • Diabeteszorg >
      • Oefening Diabetes inleiding 1
      • Oefening Diabetes inleiding 2
      • Classificatie van diabetes mellitus >
        • Oefening classificatie 1
        • Oefening classificatie 2
        • Oefening classificatie 3
      • Diagnostiek diabetes >
        • Oefening diagnostiek 1
        • Oefening diagnostiek 2
      • Behandeling diabetes >
        • Oefening behandeling 1
        • Oefening behandeling 2
        • Oefening behandeling 3
      • Complicaties diabetes >
        • Oefening complicatie 1
        • Oefening complicatie 2
        • Oefening complicatie 3
      • Sociale aspecten diabetes >
        • Oefening sociale aspecten 1
      • Praktijk
    • Fixatie
    • Transfer en lichaamshouding
    • Pijn
  • METH 3
    • Pediatrische vaardigheden >
      • stappenplan en video
    • Bloedpunctie
    • Infuustherapie en transfusie
    • pre- en postoperatieve zorgen >
      • Verzorgen en verwijderen van een drain
      • Inkorten van een drain
      • Wondspoeling en inbrengen van gaaswiek
    • Pijn
  • Meth 4
    • Chronische wondzorg - compressietherapie
    • Urinestelsel >
      • 1-malige sondage
      • Verblijfssondage
      • Suprapubische sonde
    • Positioneren >
      • Principes van N.D.T.
      • Praktijk
    • Poort- en centrale katheter
    • Palliatief/terminale zorg
  • Discussieforum
  • VHT

Tijdlijn

Op de volgende tijdlijnen vinden jullie een overzicht van de events die binnen dit OPO belangrijk zijn.
Jullie kunnen deze events ook terugvinden in jullie lessenroosters.
Momenten waarop zelfstudie ingeroosterd staat wordt er GEEN les gegeven en is er ook GEEN docent beschikbaar. Dit zijn uren die jullie ter beschikking hebben om de leerstof te verwerken en te studeren. Natuurlijk moet je ook nog buiten deze ingeroosterde uren met dit OPO bezig zijn.
Foto
VK Methodiek 1
Foto
VK Methodiek 2
Foto
VK Methodiek 3
Foto
VK Methodiek 4
Website by Debbie Martens commissioned by Thomas More